WySoSe

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
WySoSe

Forumet til de ekstremt speed gale og gode speed spillere fra den norske overklassen - WhySoSe.


    Søknad

    avatar
    Maniac
    Gjest


    Søknad Empty Søknad

    Poste  Maniac Søn Nov 20, 2011 11:44 am

    Jeg søker speedtema som faktisk speeder, Jeg liker speed for det går fortere og ja det er gøy du må vere aktv.. Jeg har da ikkje vunnet speeder aleine. Men jeg og Johan har vunnet på .it noen ganger. Der vi har total dominanse. Men da er det mest Johan som spiller. Og jeg bare passer på inc og slikt.. Eller bygger byer. Jeg er ikkje akkuratt superbeste i speed men vill gjerne lære og slitk. Er ute etter tips og kritikk! ; ) Ja jeg velger dere da fordi Johan er der Og jeg kjenner Ruben litt fra før. Og dere høres ut som en grei gruppe.

    Jaja dere er kansje norges beste. men ikkje tru derfor jeg søker! Dere kunne vert norges drittlag og jeg hadde blitt med så lenge dere hadde hatt samme humør og slikt! da kunne jeg gjerne blitt med! Jeg er ikkje så god i speed men vill gjerne lære.

    Jeg MÅ ha et speed team. For om jeg starter en speed aleine så etter 10min ja mister jeg motivasjon og slikt for er ikkje gøy og speede aleine. Jeg tipper jeg kommer til og speede mer og mer om jeg kommer inn i speed teamet for da har jeg mest sannsyn noen og spille med!

      Similar topics

      -

      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 9:05 am