WySoSe

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
WySoSe

Forumet til de ekstremt speed gale og gode speed spillere fra den norske overklassen - WhySoSe.


    Nikkow søker til teamet

    Sapienta
    Sapienta


    Antall Innlegg : 19
    Join date : 17.10.2011

    Nikkow søker til teamet Empty Nikkow søker til teamet

    Poste  Sapienta Tir Nov 01, 2011 7:05 pm

    Jeg hadde lyst til å spørre om det kunne være mulig for meg å komme inn i whysose siden jeg ser meg om etter et ordentlig speed-team.

    Har etter et eller annet innlegg fra deg prøvd meg på speed men har begge ganger måttet slutte pga trening og mangel på team som kunne ta kv i en time(det ber en tredagerspeed) så derfor vil jeg gjerne ha et speed team.


    Mine plasseringer er 12plass før jeg dro og 23plass før jeg dro(til trening) på tysk speed(begge rundene ble vunnet av pablo escabar(et speed-team med Noen ganske bra spillere)

    -serigala

    Fikk melding av denne fyren på forum. Hva syns folket?
    avatar
    Gjest
    Gjest


    Nikkow søker til teamet Empty Re: Nikkow søker til teamet

    Poste  Gjest Tir Nov 01, 2011 7:14 pm

    Hvis en 12 eller 23 plass på en speed server er det største man har utrettet har man ikke spilt serlig mye.

    Den tyske speedserver er kanskje hard, men jeg vill tørre å påstå at de beste tyske spillere og alle andre virkelige gode spillere spiller på .net
    Foreslår at du tar en rank 1 på .net før du søker. Det er ikke veldig vanskelig om du har spilt speed i et par mnd. bounce

      Klokken er: Søn Mai 19, 2024 9:59 am